Użycie naklejek w reklamie

Użycie naklejek w reklamie

Wiele branż oraz ich przedstawicieli zastanawia się nad skuteczną formą reklamy. Istotną rolę w poniższym pomyśle będzie odgrywała poczta pantoflowa oraz prywatna inicjatywa. W tym tekście będę omawiał tzw. vlepki, czyli naklejki wydrukowane na papierze samoprzylepnym.

Użycie naklejek w sposób reklamowy

naklejkiMałe firmy, poczynając od domowych wytwórni muzycznych, idąc przez marki odzieżowe do inicjatyw artystycznych używają naklejek do celów reklamowych. Naklejki, wydrukowane na papierze pokrytym warstwą kleju oraz drugą, ochronną, zawierają zwykle logo danego przedsięwzięcia. Często posiadają one również odnośnik do strony danej firmy oraz adres mailowy. Ich przyklejanie staje się na tyle powszechne, że w wielu publicznych miejscach istnieją specjalne słupy poświęcone wyłącznie naklejkom jako dobrego nośnika małego wyrazu artystycznego oraz reklamowego właśnie. Naklejki stanowią również świetną alternatywę wizytówki – zamiast niej można wręczyć coś, co można przykleić do rzeczy noszonej ze sobą, jak telefonu czy laptopa. Taki gratis nie dość, że jest interesujący wzrokowo, stanowi rzecz bardzo tanią w wykonaniu. Możliwe jest również dołączenie naklejki do paczki wysyłanej klientowi – w ten sposób możliwe jest szybkie i skuteczne reklamowanie swojej działalności w drodze artystycznej. Ogromna większość firm kieruje się właśnie w tym kierunku, starając się nawiązać większą interakcję z klientem z pobudek czysto ludzkich, celem zaprzeczenia sztywności reguł tradycyjnej reklamy.

Sam, jako osoba posiadająca własną działalność, korzystam przeważnie z tego sposobu propagowania swojej marki. Vlepki odgrywają u mnie kluczową rolę – mój wspólnik jest grafikiem, który projektuje nasze logotypy. Wszyscy klienci są dobrego podejścia co do takiego sposobu reklamy.